Re: Jaki modem zew.?

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 18:58:59 MET DST

Użytkownik Toper <toperek_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9n9upq$1sal$1_at_news2.ipartners.pl...
> Jaki modem zewnętrzny kupić? Ewentualnie wewnętrzny, ale sprzętowy (nie
> winmodem).
> Dobrze by było gdyby miał voice no i cena żeby w miarę możliwości nie
> przekraczała 300-400zł.
>
> Pozdrawiam
> Toper

To kup ode mnie Zoltrix 33,600 16bit ISA (oczywiście z voice'm!) za 60,-!
Gwarantuję że chodzi zawsze na maks. prędkości, bo sam mam je we wszystkich
kompach i tak się rozkochałem w nich, że nawet skupuję je aby dalej opchnąć
(wszyscy żdziwieni jak to szybko chodzi...). Są po prostu super! Tak jak i
Cheyenne BitWare 3.30.
Ale jak chcesz coś nowego to za 240 masz Microcom 56k, lecz zewnętrzny i
chyba bez voice'a, ale za to z wymienionym wcześniej softem! No i działa pod
samym DOS'em!

Maciej N.