Re: Zamykanie obudowy

Autor: GreG (gslabs_at_wp.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 18:06:55 MET DST

"filobart" <filobart_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Hej!
>
> zapiszczał i na ekranie pojawił sie monit - brak sygnału z karty
graficznej
> (tak sądze). W każdym razie teraz po włączeniu kompa nawet nie pojawia sie
> numer BIOSu. Od razu jest niebieski napis NO SIGNAL, dysk twardy miele,
ale
> inaczej, wiatraczek na procesorze sie kręci.

Nie chce byc zlym prorokiem, ale chyba masz plyte do wymiany.
Ja mialem przypadek podobny calkiem niedawno, tyle ze nie stalo
sie to tak nagle.
Poszly ci stabilizatory, bo cos dostalo wiekszy prad, pewnie w wyniku
zwarcia przy zakladaniu obudowy. Tego nie wiem, jednak jezeli wszystko
wymieniles i jest tak samo...to tylko plyta. :-(((

GreG.