Re: Kolejnosc partycji

Autor: GreG (gslabs_at_wp.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 17:50:50 MET DST

"Wojtek" <piacho2_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam!
> Na koputerze mam zainstalowany na stale dysk podzielony na trzy partycje
C,
> D i E. Pod litera F znajduje nie naped CD. Po dolozeniu do komputra
> wymiennego dysku z jedna partycja jest on widziany przez system jako dysk
D,
> a nie jako G. Glowny HD znajduje sie na pierwszym kanale IDE, CD (master)
> drugi HD (slave) na drugim kanale IDE. Czy mozna poprzestawiac kolejnosc
> partycji tak aby nowy dysk byl widziany jako G?

W W98 w Managerze Urzadzen pod dyskami powinienes miec 2 pozycje
Ta druga to twoj dysk wymienny. W jego wlasciwosciach zanacz "dysk
wyjmowalny"
a potem przypisz mu litere dysku.
Wiec twoj dysk moze miec nie tylko nazwe G: ale i nawet Z !!!
Po restarcie bedziesz mial dyski C,D,E,F i Z. Jak wyjmiesz szuflade - bedzie
jak dawniej. :-)

Napisz czy zadzialalo.
Pozdrawiam.
GreG.