Re: Problem z LPT1

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 13:54:55 MET DST

HP710C i

Mam ten sam problem - za skanerem Primaxa (stary Colorado 600) drukarnia już
nie chodzi. Zapewne sumaryczna długość kabla jest zbyt duża a drivery portu
LPT w skanerze do kitu. Możliwe też, że skaner nie przepuszcza wszystkich
sygnałów sterujących LPTka. Dałem sobie w końcu spokój i wywaliłem skaner
(podłączam tylko kiedy potrzebny).

podr.
CHOOCH