Re: Sprzedawca zaproponowal Shuttle AV18 - warto ?

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 13:07:49 MET DST

Tue, 18 Sep 2001 10:43:26 +0200, "GreG" <gslabs_at_wp.pl> napisal(a):

>Jeszcze jedno pytanie. Czy onboard Sound pracuje tutaj w full duplexie ?
nie wiem , u mnioe jest disabled w biosie uzywam innej -pciowej
>I czy prawda jest ze nie mozna u Shuttla recznie zmieniac IRQ ???
no niestety nie ma takiej mozliwosci przypisania IRQ do slotu co jest
bolesne, bo sam to lubie i mialem w poprzedniej plycie (nawet w ecsach
jest) , ale jest tryb manual asign resource i mozesz wybrac legacy isa
dla wlasciwego IRQ.

--
pawel