Re: Sprzedawca zaproponowal Shuttle AV18 - warto ?

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 18:57:51 MET DST

Mon, 17 Sep 2001 18:47:38 +0200, "GreG" <gslabs_at_wp.pl> napisal(a):

>Dokladnie tak jak mowisz, facet mowil o 18E, tylko nigdzie takiej
>nie znalazlem w necie (nawet na stronie Shuttle).
ale, jest i owszem www.spacewalker.com tylko nie wchodz do polski
-wybierz Taiwan Headquarter (English) , choc po polsku tez mozesz
poczytac :-)) ale manuale i pliki beierz z tajwanu.
>Jaka jest miedzy nimi roznica ?
podstawowa to 686B a inne ? nie wiem pisalem ze tamtej nie znam
>A tak poza tym to uspokoiles mnie - jade ja kupic.
zeby potem nie bylo na mnie :-)) jak cos Ci nie spasi, to jest kl;asa
srednia , jezeli robisz cuda to moze sie zastanow, aaa u mnie chodzi
na tym NT nie wiem jak sie sprawuje co innego, tzn. wiem bo przez m-c
chodzila jako router pod linuxem hehe - tak testuje sprzet zanim go
wezme na stale, i na 2 dni lezal tez 2k ale wlasciwie nic pod tym nie
robilem procz instalowania poprawek i czytania poczty.

--
pawel