Re: Bios.

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Tue 18 Sep 2001 - 10:58:04 MET DST

From: "D'Arc" <d-arc_at_go2.pl>

> A co to za wersja "Ver 1.0Beta16" i dla czego napisane jest tam takie oto
> ostrzeżenie :"This BIOS is intended for Power User & Overclockers. "
> Czy ta wersja nie daje większych możliwości. A jeśli tak to jakie sprawia
> zagrożenia.
> I jeszcze jedno. Jaką największe napięcie rdzenia procesora można uzyskać na
> tej płycie przy biosie 2.9(bo w ver. 2.8 biosu tylko 1,8V).
> Za odpowiedź dziękuję serdecznie.

jest wersja beta ale nie dla msi k7t turbo le (moze i dziala ale po co probowac) - werjsa ta dziala na msi k7t pro i pokrewnych, moze tez na turbo, ale czy na le nie wiem,
ja tej wersji nigdy nie uzywalem, na www.msi.com.tw jest opis co daje, zagrozen poza tym ze sie moze cos sypac nie ma, co do napieca to nie jestem pewien ale 1,85 jest chyba dostepne gdy komp wykryje athlona a nie durona, w kazdym razie w 2.9 jest 1.8