Re: dokupić pamięci?

Autor: Admin66 (admin66_at_2com.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 11:06:05 MET DST

    Dzięki za odpowiedź bardzo "miłą i spokojną" ale po stylu odpowiedzi nie
sądzę żebyś był chociaż zorientowany w temacie komputerów więc daruj sobie
tego typu odpowiedzi albo przenieś się na grupę news.dresy.pl.

PS: systemu nie pisałem celowo bo zmienia się często:w2k, winME, w98se,
linux redhat 6.2

--
Pozdrowienia...
Admin66
Użytkownik "Raffa"  napisał w wiadomości
> [...]
Atholon