Re: karta grafiki z TV OUT

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 08:08:00 MET DST

Użytkownik Pjotr <pjotr_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o4t5m$309$3_at_news.tpi.pl...
> Witam
> Przymierzam sie do kupienia jakiejs kartki graficznej z TVOUT. Zastanawiam
> sie jednak, czy da sie to jakos podlaczyc do takiego dosyc starego tvika
> (UNITRA czy jakos tak), nie ma tam zadnego zlacza Euro itd, jest tylko
> jedno - na antene (wiecie chyba o co chodzi, standardowe, okragle). Mozna
> bedzie to jakos przylaczyc, jesli tak, to gdzie mozna znalezc kabelek i
ew.

nie da się - musisz udać się do serwisu gdzie ci dorobią Euro - przez
antenowe nie wejdzie !!
(chyba ze za pomocą jakiegoś magnetowidu VHS)

> jakies przejsciowki. Aha, jeszcze jedno. Mam dosyc slaby sprzet (k6-2
350),
> wiec przydalaby sie jakas karta ze wspomaganiem DVD/czesciowo divx (chodzi
> kompensacje ruchu or something like that). Obecnie mam ATI Rage 128
Xpert99
> 8 MB i byc moze dzieki
> tej karcie divxy chodza ok (np. u kumpla z k6-2 400, 192 RAM i S3 Trio
> costam 8 MB chodzi gorzej niz u mnie z 64 MB RAM). Mozecie polecic cos
> dobrego i taniego (najchetniej w okolicach 100 zl)

e z DivX'ami to różnie bywa - i zadna karta nie wspomaga sprzętowo MPEG4
(DivX) tylko ATi wspomaga MPEG2 (DVD) więc ..........
mozesz poszukac jakieś ATi RAGE ......
albo GF2MX TV-Out ( bo do DVD na tym sprzęcie i tak będziesz potrzebował
karty dekodera)