karta grafiki z TV OUT

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 15:14:14 MET DST

Witam
Przymierzam sie do kupienia jakiejs kartki graficznej z TVOUT. Zastanawiam
sie jednak, czy da sie to jakos podlaczyc do takiego dosyc starego tvika
(UNITRA czy jakos tak), nie ma tam zadnego zlacza Euro itd, jest tylko
jedno - na antene (wiecie chyba o co chodzi, standardowe, okragle). Mozna
bedzie to jakos przylaczyc, jesli tak, to gdzie mozna znalezc kabelek i ew.
jakies przejsciowki. Aha, jeszcze jedno. Mam dosyc slaby sprzet (k6-2 350),
wiec przydalaby sie jakas karta ze wspomaganiem DVD/czesciowo divx (chodzi o
kompensacje ruchu or something like that). Obecnie mam ATI Rage 128 Xpert99
8 MB i byc moze dzieki
tej karcie divxy chodza ok (np. u kumpla z k6-2 400, 192 RAM i S3 Trio
costam 8 MB chodzi gorzej niz u mnie z 64 MB RAM). Mozecie polecic cos
dobrego i taniego (najchetniej w okolicach 100 zl)

--
Pozdr & CU
Pjotr