Re: Drukarki atramentowe, w której gazecie porównanie?

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 18 Sep 2001 - 07:18:01 MET DST

> W której gazecie komputerowej (dokładnie) wydrukowano
> ostatnio jakieś porównanie parametrów drukarek atramentowych?
>
> Chciałbym kupić jakąś niedrogą w eksploatacji drukarkę która
> zastąpiłaby niedawno upalonego przez piorun HP-550C w domciu.
> Sporadycznie chciałbym wydrukować jakieś zdjęcie, może kiedyś
> w przyszłości tych zdjęć będę chciał drukować więcej, ale na
> razie istotne jest dla mnie aby tusz dostępny był tanio, tzn.
> aby można było napełniać głowicę samodzielnie... jak moją 550C
> czyli parametry "photo" nie są dla mnie na pierwszym miejscu.

> [...]

Test drukarek jest na stronie
http://www.chip.pl
http://www.chip.pl/chiplab/
zdaje się że bardzo dobrze wypada jedna z Lexmarków
Miełem na parę dni od kolesia 930 - drukuje bardzo ładnie !!! ale jak z
wydajnoościa - tu może być gorzej ale nie jestem w stanie porównać z inną
drukarką.
Pozdruffka
adadur
ps. jeżeli drukujesz cz/b to pomyśl o laserówce tu koszt jeden strony wychodzi
znacznie mniej - no ale sama drukarka kosztuje troszkę...