Drukarki atramentowe, w której gazecie porównanie?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 03:29:18 MET DST

W której gazecie komputerowej (dokładnie) wydrukowano
ostatnio jakieś porównanie parametrów drukarek atramentowych?

Chciałbym kupić jakąś niedrogą w eksploatacji drukarkę która
zastąpiłaby niedawno upalonego przez piorun HP-550C w domciu.
Sporadycznie chciałbym wydrukować jakieś zdjęcie, może kiedyś
w przyszłości tych zdjęć będę chciał drukować więcej, ale na
razie istotne jest dla mnie aby tusz dostępny był tanio, tzn.
aby można było napełniać głowicę samodzielnie... jak moją 550C
czyli parametry "photo" nie są dla mnie na pierwszym miejscu.

Ktoś doradził mi kupno HP930 za cenę około $130, co Wy na to?
Czy ta drukareczka będzie drukowała standardowy tekst w MS-DOS?
Moja stara HP550C miała polskie fonty dla MS-DOS, CP852...

Pozdrawiam,
Pszemol

p.s.
Czy kupując dziś drukarę można wciąz nadziać się na jakiegoś
trypla w stylu "m$win-printer" czy już to dziadostwo wymarło?