Re: DMA

Autor: D'Arc (d-arc_at_go2.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 00:38:50 MET DST

Użytkownik Grzech <grzech2000_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o0f0b$6mg$9_at_news.tpi.pl...
> znaczy się, to nie jest twój systemowy dysk?
> podpinasz go np. na drugim kanale i nie da się
> włączyć dma, a jak podepniesz w to samo
> miejsce inny dysk, to da się włączyć?

Jest to moj systemowy hdd, jest podpięty na pierwszym kanale i gdy podpinam
do niego albo bez niego inny udma to tamten ma dma włączone.

> jedyne, co przychodzi mi na myśl w takiej
> systuacji to ściągnięcie od producenta dysku
> jakiegoś niskopoziomowego narzędzia
> diagnostycznego i gruntowne sprawdzenie tegoż

Byłem na stronie i nic takiego nie ma. Jedyne co jest to program do zmiany
konfiguracji dysku z UDMA66 na 33 i z powroem ale to też nie działa.
W każdym razie dzięki za pomoc jakbyś już nie miał żadnych pomysłów.

D'Arc.