Re: Zoltrix Spirit

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 21:16:57 MET DST

Konrad napisał(a):

> Witam wszystkich !
> Mam pytanko odnosnie tego modelu, przez jakis czas 2 lata dzialal bez
> problemów, teraz przy probie polaczenia czy to z
> TPSA czy Dialog wywala rozne bledy, nie pomagaja nowe sterowniki,
> zauwazylem w logu ze tam zapisywany jest komunikat
> 'No Carrier', czy komus mowi cos taki komunikat, i czy da sie to jakos
> naprawic

No carrier, to znaczy: brak nośnej.
Wejdź w terminal modemowy i ustaw, żeby nie przerywał
połączenia, jeżeli jest brak nośnej.
U mnie ta opcja jest nie zaznaczona, ale mam inny modem i taki
specjalny program do niego.
Musisz u siebie poszukać i ustawić co trzeba.

Pozdrawiam, Kaja

--
*Małpa zawsze będzie małpą, choćby została królem lub klechą*