Re: Duron 800 -vs- Celeron 800

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 21:26:11 MET DST

Mon, 17 Sep 2001 20:25:14 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisal(a):
>Mozna wziac i poszukac. To byl pierwszy, jaki przyszedl mi na mysl :) A z
>drugiej strony -- moze w ramach rewanzu sprobujesz podac jakis adres
>powaznego sajta z tej kategorii opartego na Linuxie?
rozumiem, ze to objaw dobrego humoru hehe, np. www.ceti.pl jeden z
najwiekszych polskich isp'ow http://top100.home.pl/ -5 miejsce w
rankingu 2459 obslugiwanych domen, nie zadne tam darmowe konta.
>A bo to raz robilem? W czworce jest troche slabiej, ale w 5.x juz
>bezproblemowo -- wymiata jak dawniej :)
nieprawda jest jakoby... sam sprawdzalem i wnosze o EOT, nie mam sil
przekonywac innych na zmiane wyznania, pisalem juz - kazdy niech
pracuje w takich warunkach jak lubi.
A swoja droga to ja sie tylko wtracilem, co sie stalo z Twoim
wlasciwym adwersarzem? ma urlop?

--
pawel