Opis gniazda PS/2

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 17:33:01 MET DST

Mam starą płytę z mozliwościa podłączenia portu PS/2 na sledziu. Ponieważ
zdechła mi mysz wolę rozwojowo kupić PS/2. Chciałabym podłączyć śledzia
Wtyczka do płyty ma 8 dziurek ozn. o, jedna zatkana ozn. x (widok od strony
dziurek, a numerki moje)

5- oo -4
6- ox -3
7- oo -2
8- oo -1
przy prawej dolnej jest oznaczenie CKM i trójkącik

czyli od strony przewodów to będzie:
4- oo -5
3- xo -6
2- oo-7
1- oo -8

Przewody są doprowadzone do:
4 brown
5 red
6 orange
8 black

Na płycie jest gniazdo na 18 bolców (numery wg.instrukcji płyty):
9- **- 18
8- **- 17
7- **- 16
6- **- 15
5- **- 14
4- **- 13
3- **- 12
2- **- 11
1- **- 10

Opis :
9: +5V 18: IR transmit
8: (no connection) 17: IR Receive
7: Ground 16: Ground
6: PS2/Mouse Clock 15: PS/2 mouse Data
5: (no connection) 14: (no connection)
4: Ground 13: Ground
3: USB Port 0+ 12: USB Port 1+
2: USB Port 0- 11: USB Port 1-
1: USB +5 V 10: USB +5V
Instrukcja przewiduje złącze do połączenia tego i wyprowadzenia na śledzia,
a ja mam tylko do Myszy PS/2.
Czy moglibyści mi pomóc co do czego,
 może trzeba powyjmować kabelki z wtyczki, bo nie mam opisu gniazda PS2.
Pozdrawiam Anka