Re: jak zrobic cd-audio z dvd?

Autor: BiSoft (bisoft_at_fan.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 12:17:55 MET DST

Użytkownik Pawel Garski <garski_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9o35u9$ruj$1_at_news.tpi.pl...
> Da sie wypalic DTS jak i DD. Problem tylko ze trzeba przesamplowac na
> 44.1. Tzn. nie trzeba ale wtedy dzwiek bedzie spowolniony o jakies 8%.

Nie wiem czy się dobrze zrozumielismy. Chodzi mi o nagranie na
plyte CD dzwieku DTS (wielokanalowego), tak zeby pojawil sie
on na wyjsciu cyfrowym odtwarzacza (na wyjsciu analogowym slychac
wtedy szum). W tym wypadku nagranie sygnalu DD moze nie byc mozliwe
bo musialby on miec bardzo wysoki transfer - odtwarzacz CD wszystko
odczytuje ze stalym transferem. Pytanie brzmi wiec:
jak zamienic stream DTS na plik WAV ktory w srodku zawiera poprawny
stream DTS ?

Pozdrawiam
P.B.