Re: Wybor karty graf.

Autor: Sacul (sacul_at_hoga.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 11:21:44 MET DST

> Najlepszy wybor dla twoich potrzeb, bedzie taki jak moj :)
> Hercules Prophet 4500 64MB Tv-Out

Raczej niepewny wybór..

> kosztuje w okolicy 500-550 zl.
Za markowego Geforca 2 GTS PRO dasz 100 zł więcej.

>Wydajnosc, ktora bije Geforce 2MX na glowe :P ,a jest spokojnie
> porownywalna do Gf2 GTS.

To zależy kiedy, większości gier to Geforce GTS jest duuużo szybszy od
Kyro2, a są nawet takie gdzie MX jest 2 razy szybszy od kyro2, dzieje się
tak dlatego, że kyro nie obsługuje T&L, co jest teraz standardem, i będzie
jeszcze długo.

>Tyle ze na tych drugich jakosc obrazu jest
> tragiczna (i nie mowie tu o no name, tylko o porzadnych firmach takich jak
> leadtek czy asus).

Nigdzie w sieci nie spotkałem się z opinią, że na kartach Leadtek czy ASUS
jakość obrazu jest "tragiczna" !

>Najlepsza obecnie jakosc obrazu (jedyna karta
> porownywalna z matroxami :))

Nie wypiowiem się osobiście, bo tej karty nie widziałem, ale na żadnym
teście nie porównano tej karty do Matroxa, a więcej na benchmark.pl
zakwalifikowano ją do kart typu ASUS, LEADTEK czy ATI.

> To tyle ode mnie. Majac ta karte na pewno sie nie zawiedziesz :))

A tyle ode mnie:
Na pewno nie kupuj KyroII, jak chcesz sobie pograć i mieć niezłą jakość
grafiki to weź markowego MX-400 (trochę ponad 400zł) i masz pewność, że
wszystkie gry (również te co wyjdą w najbliższej przyszłości) będą chodziły
przyzwoicie (a na Kyro nie wiadomo), lub jak masz więcej kasy to GTS PRO.

--
Pozdro,