Re: Matrox Marvel G200 - rozszerzenie pamieci

Autor: b_b_g_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 17 Sep 2001 - 10:54:02 MET DST

> Chcialbym mojemu Marvelovi G200 8MB dolozyc jeszcze 8. Wiem, ze mozna ale
> nie mam pojecia jak sie za to zabrac, co za pamiec kupic, czy jest takie cos
> w ogole u nas dostepne. Mozecie cos na ten temat napisac ? Moze ktos juz
> sobie z tym poradzil ?
> ABS

Owszem. W zeszlym roku na gieldzie w W-wie kupilem sobie nowe G200 Millenium 8MB
(na gwarancji). Na innym stoisku byly moduly rozszerzen pamieci wlasnie do tej
karty (z SGRAMem - nozki na kosciach na czterech bokach, Ty musisz znalezc taki
modul z SDRAMem - nozki tylko na dluzszych bokach) zapakowane tak, ze
wlascie mozna z cala pewnoscia powiedziec, ze byly dziewicze. Zaplacilem 70zl.
Ale... przyznam szczerze, ze to byl fuks. Totalny. Chociaz... wczoraj (16.09) na
gieldzie widzialem jakies G200 rozszerzone modulem z SDRAMem. Jesli mieszkasz w
poblizu, to moze tez masz szczescie? :) Moze odsprzedaliby sam modul, o ile uda
im sie wyciagnac go bez szwanku. Ja niezle namozolilem sie z moim zanim udalo mi
sie go wcisnac w gniazdo. Z wyjmowaniem moze byc jeszcze gorzej.
Poza tym chyba wciaz te moduly sa w sprzedazy w sklepie internetowym Matroxa.
Takze w Wielkiej Brytanii, ale glowy za to nie dam. Kiedys widzialem to tam,
teraz nie chce mi sie teraz tego sprawdzac.

BBG