Re: Celeron 1GHz

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 22:51:04 MET DST

ZOMO wrote:
> no tak - tylko chcac uzyskac maszyne pracujaca z wydajnoscia
> 2xCel 1GHz musialbys sie niezle napocic

  Ty tez. Jak dotad nikomu nie udalo sie uruchomic SMP z 2xCeleron 1GHz
bo na to nie pozwala ich konstrukcja.

> a ja, tak sie sklada mam plyte na ktorej 2 celki
> pojda bez przeszkod, o ile im na to konstrukcja pozwoli
> - z tego co sie doczytalem te 1 GHZ to rodzina copperine-ow
> i dopiero 1.2 GHz bedzie oparty na nowym jadrze, i moze
> niezablokowany przed praca wieloprocesorowa...

  Moze. Watpie. Intel ostatnio promuje inna serie procesorow i nie
bedzie podcinal galezi na ktorej siedzi ;)
Poza tym do czego wykorzystasz 2xCeleron? 95% aplikacji nie potrafi
korzystac z SMP.
BTW. Z jakich Winowsow to piszesz? NT, 2K czy XP? ;>
Moze jestes jakims profesjonalnym grafikiem 3DMax, CAD lub PhotoShop i
do tego Ci jest to potrzebne? Eee. Watpie, nie wspominalbys o
konfiguracji 2xCeleron ;>
Faktem jest, ze przy obecnej konstrukcji oprogramowania typowa amatorska
praca w SMP jest bez sensu.

        Artur