Odp: Celeron 1GHz

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 21:30:40 MET DST

no tak - tylko chcac uzyskac maszyne pracujaca z wydajnoscia
2xCel 1GHz musialbys sie niezle napocic
a ja, tak sie sklada mam plyte na ktorej 2 celki
pojda bez przeszkod, o ile im na to konstrukcja pozwoli
- z tego co sie doczytalem te 1 GHZ to rodzina copperine-ow
i dopiero 1.2 GHz bedzie oparty na nowym jadrze, i moze
niezablokowany przed praca wieloprocesorowa...
chyba poczekam i na razie nie wyrzyce na smietnik tej
dualowej plyty intela...

ZOMO
:-)