Re: Skaner Plustek OpticPro 12000T

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 18:27:39 MET DST

"marian" <marian_at_dino.wcy.wat.waw.pl> :

>1. Nie mogę skanować slajdów ani negatywów, ponieważ opcja wyboru (normaly
>czy negatyw ) jest nie aktywna . Używam standardowego oprogramowania
>dostarczonego razem z skanerem . Lampka do skanowania slajdów nie pali sie
>gdy skaner jest podłączony do portu LPT, ala na pewno działa !

sprawdz, czy lampa skanowania slajdow zapala sie, jak wlaczysz
skaner do sieci domowej ;) bez podlaczenia do komputera;
powinny sie swiecic obydwie; jesli tak jest, to sprawdz jaki masz
sterownik TWAIN i ew. przeinstaluj;

>2. Czy skanet ten może codzić na COM , jeżeli tak to jak to zrobić bo
>program konfiguracyjny nie chce wykryć podłączenia ?

owczywiscie ze nie moze
(!) jak ci sie udalo do coma podlaczyc?

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \