Re: cafe internet?

Autor: Funky_Kowal (FunkyKowal_at_wp.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 18:01:58 MET DST

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com>

> ech... do cafe to nei potrzeba czegos super ultra wydajnego. ludzie
> glownie czatuja ;)

Ciekawa teoria, zwlaszcza jezeli dotyczy osob majacych komputery w
domu...
Ja nawiedzam dwie caffe. W jednej jest duzy tranfer, ale kiepskie
monitory (a oczy mam jedne) wiec ide tak jak mam cos sciagnac. Druga
natomiast ma gorszy transfer, ale za to wysokiej klasy monitory oraz
"mocniejszy" sprzet,w iec ie tam jak chce pograc.
Wszelakie pseudo-caffe omijam z daleka... np. ta ktora jest we Wrocku
obok pl.Targowego!!!!

> monitorki - a jakies wypukle 15" za 600 zet (lg studioworks 575n dla
> przykladu). to tak najogolniej.

W takiej caffe to sobie mozna posciagac div`x-y, a nie spedzic
przyjemnie czas - swoja droga, to nie znam caffe z 15" monitorami.

FK

p.s. moze lepiej jest miec rozne komutery w caffe? Np. cztery typu ALL
in ONE i cztery mocniejsze????