Re: Jakiego programu używacie do faktur??

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 15:02:14 MET DST

Sat, 15 Sep 2001 12:08:38 +0200, "Grzegorz L." <glang_at_2com.pl>
napisal(a):
>po 1. większość z osób na tej grupie pracuje w jakiś firmach które sprzedają
>takie programy a na pewno używają...
co nie zmienia faktu, ze takimi problemami sie tutaj nie zajmujemy

>po 2. kto pyta nie błądzi
Ty akurat zbladziles, a moja podpowiedz jest jak najbardziej pomocna i
kieruje we wlasciwe miejsce
>po 3. jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to lepiej siedzieć cicho niż
>powiedzieć/napisać coś głupiego, co też uczyniłeś...
A Ty taki... owaki.. to ja Cie kieruje na wlasciwe tory, droge
wskazuje, a Ty co? obrazasz mnie publicznie? na drugi raz lamerom nie
pomoge i niech dostaja po glowie i po skrzynce mailbomby za spamerstwo
i lamerstwo. Musisz sie jeszcze wiele nauczyc niz zaczniesz radzic
innym. A start masz fatalny.
>po 4. jak nie wierzysz to napisz takiego posta i zobaczysz w swojej skrzynce
>ile osób jest mądrzejszych od Ciebie...
I wlasnie o to chodzi, ze Ci ludzie wiedza, ze takich rzeczy sie na
grupie nie wypisuje tylko na priva.

--
pawel