Ograniczenie do 33GB na plycie glownej

Autor: Conev (conev_at_gmx.net)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 15:02:50 MET DST

Witam!
Niedawno kupilem HDD IBM 40,1 GB 7200 orb/min i mam pewien problem. Mam
plyte Abit LX6, a w zwiazku z tym nowy HDD jest wykrywano tylko wtedy, gdy
ustawie zworke ograniczajaca do 32GB. Przy probie wykrycia HDD w pelnym
rozmiarze, komputer przestaje odpowiadac juz przy starcie (tak samo w
setupie). Czytalem na stronach IBM, ze mozna to ograniczenie obejsc, przy
pomocy programiku Drive Manager 2000. Czy to prawda? Gdzie moge ten program
znalezc? (mam problemy ze znalezieniem go w sieci) Moze ktos wie cos wiecej
na ten temat?
Za wszelka pomoc bede wdzieczny

Pozdrawiam,
Patryk Dolewa