Re: programowalny sterownik klawiatury multimedialnej

Autor: cbiele_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 15 Sep 2001 - 00:26:19 MET DST

> Oczywiście! Ja mam klawiaturę "Turbo media" do której był dołączony program
> pozwalający na zaprogramowanie około 40 klawiszy do prawie dowolnych zadań.
 to super :-), ale chodzilo mi troche o co innego, do mojej klawiury tez

dolaczono stery, ale 1) badziewiaste 2)zainstalowanie ich w win2000, powoduje
totalna zwalke i kontakt z konsola odzyskiwania.
mialem na mysli raczej jakis program do zadan "ogolnych", do kazdej klawiatury,
ktory mozna nauczyc klawiszy i tego co ma robic - cos podobnego jak lirc do
pilotow pod linucha...
jesli ktos o czyms takim slyszal to prosze o info
pozdrawiam
PS. moja klawiatura to btc9000, a program to keymaestro 1.02.00MUL