Re: przystawka do telegazety

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 00:05:31 MET DST

> gdzie mozna kupic, uzyskac informacje na temat zakupu przystawki do
> telegazety w celu uzyskiwania stalego dostepu do kursow walut oraz
notowac
> spolek i przeniesc je do komputera.

Dysponuję takš kartš. Firma już chyba nie istnieje, ale karta chodzi
piknie. Buforuje 1000 stron w kilka minut. Oprogramowanie pozwala na
robienie archiwum i zrzutów.
Wady:
1) wymaga sygnału video (magnetowid lub karta TV).
2) trzeba mieć złšcze ISA (dlatego leży w szufladzie od 1,5 roku).
<spam>
Mogę jš tanio sprzedać lub zamienić (potrzebuję ZX Spectrum, może być
gumiak, ew. +, +2, +3)
</spam>
Pozdrawiam
Egghead