Re: Monitory Belinea - prośba o opinię

Autor: Funky_Kowal (FunkyKowal_at_wp.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 19:10:34 MET DST

Użytkownik Wonder <wonder34_at_poczta.fm>

> Ja mam monitor Belinea 105076. Jest to monitorek piętnastocalowy.
> Działa u mnie już czwarty rok w rozdzielczości 1024x768x85Hz.
> To chyba nieźle jak na piętnastkę? Obraz jest bardzo dobry. Żadnej
> mory, zniekształceń, migotania itp. Nie wiem jak z serwisem, nigdy
> jeszcze mi się nie zepsuł. Nie chcę do niczego przekonywać,
stwierdzam
> tylko że moja Belinea je OK.

Stanowczo się zgadzam z kolegą - mam tem sam monitor - dokładnie od
25-03-1998. Na kiepskiej karcie M64, obraz jest wprost idealny - ja nie
wiem co to brak ostrości, problemy z kolorami, czy też geomerią. Na
codzień (od dwoch lat) monitor "chodzi" min. 4h/24 max. 20h/24, przy
ustawieniach ekranu 1024x768x32. Gdy monitor ten wszedl na rynek byl na
pierwszym miejscu w teście Chip-a, wśród 50-ciu innych "pietnastek" - a
były to czasy gdy wierzyłem testom Chip-a:-) Jeśli ją wymienię, to
dopiero wtedy, gdy bedzie mnie stać, na dobrej jakości, 19" monitor.

FK

p.s. Z tego co wiem, był to jedyny - tak udany - model wyprodukowany
przez Belinea, a szkoda:-(