Re: Monitory Belinea - prośba o opinię

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 18:18:08 MET DST

> Mega szajs !!! Uciekaj jak najdalej. Moja Belinea padła 3 miesiące po
> gwarancji i zero serwisu. Poza tym maksymalne parametry odświeżania, z
> jakimi można ją puścić są tak wyśrubowane, że monitor nie wytrzyma więcej
> niż 3 lata (wariant optymalny). Po naprawie (bynamniej nie w firmowym
> serwisie) max. wyciąga 800x600_at_72Hz.
> Kumpel miał ten sam monitor tylko w wersji odmłodzonej (z OSD)--padła po 3
> miesiącach. Pracuje wprawdzie w 1024x768_at_85Hz, ale moira jest dość mocno
> widoczna...

> [...]

Ja mam monitor Belinea 105076. Jest to monitorek piętnastocalowy.
Działa u mnie już czwarty rok w rozdzielczości 1024x768x85Hz.
To chyba nieźle jak na piętnastkę? Obraz jest bardzo dobry. Żadnej
mory, zniekształceń, migotania itp. Nie wiem jak z serwisem, nigdy
jeszcze mi się nie zepsuł. Nie chcę do niczego przekonywać, stwierdzam
tylko że moja Belinea je OK.

Wonder