Bios

Autor: Jarek (jarek_tyflo_at_wp.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 11:04:39 MET DST

Cześć
Man płytę główną ASUS CUSL2 na Intel 815E ATX wypełnioną po brzegi: karta
dźwiękowa, graficzna, sieciowa, modem, port podczerwieni itp. Ostatnio po
formatowaniu twardziela i doinstalowaniu karty sieciowej, wystąpił konflikt
sprzętowy. Tryb awaryjny, resetowanie itp. Sprzęt nie może poradzić sobie z
przyznaniem przerwań dla k. muzycznej Sound Blaster Life. Mam ustawić BIOS
lub go unowocześnić, co juź próbowałem bez spodziewanych rezultatów.
Korzystałem ze strony asusa i nic. Może ktoś ma ciekawy pomysł. Dziękuję.