Re: czy warto zmienic p³yte....

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 07:58:45 MET DST

U¿ytkownik jar_kup <jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl> w wiadomo¶ci do grup
dyskusyjnych napisa³:3BA1252E.78E044E2_at_osowa.gda.osk.pl...

SOCKETA/VIAKT133/U100/ i

> oczywiscie ze warto w koncu wszystko bedzie ci dzialac stabilnie i nie
> bedziesz mial dziwnych problemow ktore niby koryguje via 4in1, poza tym
> jest wysoce prawdopodobne ze bedziesz mogl puscic tego celka na 1066
> (133x8) a wtedy wydajnosc proca bedzie duzo wyzsza niz durona

e to ze BX by³ b.udanym chipe nie oznacza ze ka¿dy w domu ma zak³adac muzeum
!!!
co do wydajno¶ci Durona i Celerona to nie bêdê siê wypowiada³ (ogólnie
powiem ze Celeron szybszy nie jest a Duron az tak nie odstaje) - generalnie
AMD jest tañsze !!!!
pozatym Athlon tez jest tañszy od odpowiedniego PIII wiêc nadal by³ bym za
AMD

p.s. sorry za muzeum (choæ w robocie pracuje na MSI K7T -R / A1GHz to w domu
nadal mam super Abit BE6 2 /PIII500)