Re: czy warto zmienic płyte....

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 23:29:18 MET DST

pit wrote:

> witam
>
> mam nastepujące pytanie.Posiadam PŁYTA: ECS K7VZAB > SOCKETA/VIAKT133/U100/ i
> Duron 800 i pytanie moje jest takie czy warto przejsc na płyte ABIT
> BX133RAID FCPGA/ATX/BX443/UDMA100/ i celerona 800. Ze rożnica w procku > jest
> duza a chodzi mi o płyte,myslałem o macierzy dyskowej i o szybszej pracy
> zwiazanej z tym, jesli ktoś ma jakies ciekawą rade i posiada takową > płyte to
> prosze o opinie.

oczywiscie ze warto w koncu wszystko bedzie ci dzialac stabilnie i nie
bedziesz mial dziwnych problemow ktore niby koryguje via 4in1, poza tym
jest wysoce prawdopodobne ze bedziesz mogl puscic tego celka na 1066
(133x8) a wtedy wydajnosc proca bedzie duzo wyzsza niz durona

co do raida to raczej nie odczujesz przy normalnych zastosowaniach
zadnego specjalnego wzrostu (mowie o raid 0) roznice widac tylko przy
kopiowaniu duzych plikow, zapise sekwencji wideo itp

poz.