Re: Nagrywanie p造t Audio...

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 23:26:32 MET DST

> Mnie na przyk豉d rozwali這 por闚nanie DVD Audio (96kHz/24bit) i
> normalnego CD (44kHz/16bit):

To swieta prawda. Wystarczy wlaczyc dowolna muzyczke z DVD i z plyty CD -
mysle ze kazdy odczuje roznice. Nawet ja to slysze. Dzwiek z DVD jest
bardziej przestrzenny, pelniejszy i bardziej wyrazny.
Ale co do plyt CD nagranych z rozna predkoscia..... Mi osobiscie wystarczyl
wyzej wspomniany test. Ja nie slysze roznicy, wiec po co przeplacac :-)