problem z HDD

Autor: lamarr (greg26_at_promail.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 21:20:25 MET DST

Cześć wszystkim !

Kopiowałem dane na twardziaka aż system wyswietlił komunikat o braku wolnego
miejsca.Operację anulowałem, ale przy próbie podglądu dysku D widzę to :
"d:\nie jest dostępny . Urządzenie podłączone do komputera nie działa " .Po
restarcie kompa detekcja dysku przez BIOS normalna ale komunikat windy ten
sam..... .Fdisk pokazuje brak etykiety dysku i system "unknown" (był FAT
32)...I tak oto 40GB stało sie niewidzialne...
Co robić by odzyskać dane ?? Pozostaje tylko formatowanie ??
Pomocy...........

Windows95 OSR2,dysk Seagate 40GB

--
->"Kochać się w starej babie, jest to ciężko zgrzeszyć,
    Bo i Boga obrazić, i diabła rozśmieszyć"