BIG Problem ?

Autor: anahim (anahim_at_wp.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 21:43:50 MET DST

Mam niezly problem otóż mozje Quadro przestało sobie chodzić po dłuższy
lezeniu w folli na poleczce, no to poszedłem po inną płytę główną (moja
K7VZA) K7VZM a tam tosamo, ale poszedłem dziś do kolesi z Celkiem a tam
karta hula bez problemu co jest qrde wcześniej było OK probowałem z innymi
zasilaczami nawet qpiłem specjalnie OB. Codagena 300W i pamięc SeiTec 6ns i
nic dalej to samo upgrade biosu nie pomaga nic wicie moze o co chodzi

--
pozdrawiam
eXtremePC