Re: Plyta Abit BX133-Raid

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 18:22:35 MET DST

Użytkownik <goomim_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:1da3.00000001.3b9f64c8_at_newsgate.onet.pl...
> Mam pytanie do osob zorientowanych w temacie plyt i procesorow.
> Czy procesor:
> pentium III PHILIPPINES
> 700/256/100/1.65V
> 7020A254 - 0021 SL45Y
> bedzie dobrze wspolpracowal z plyta: Abit BX133-RAID.

Pewnie, dasz do tego napięcie 1.7V i się ładnie podkręci.
Oczywiście kup sobie też solidny cooler.

> Chodzi mi przedewszystkim o stabilnosc.

Jeżeli nie przesadzisz z overclockingiem :)

> Czy to ze plyta ma AGP x2 bedzie mialo jakis widoczny wplyw podczas uzytkowania
> w porownaniu z AGP x4.

Gołym okiem nie zauważysz różnicy w grze.
Gorzej gdybyś wyłączył AGP w ogólne to w np. w Collinie2
"wyścig żab" masz zapewniony.

PeJot