Plyta Abit BX133-Raid

Autor: goomim_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 12 Sep 2001 - 15:36:09 MET DST

Witam
Mam pytanie do osob zorientowanych w temacie plyt i procesorow.
Czy procesor:
pentium III PHILIPPINES
700/256/100/1.65V
7020A254 - 0021 SL45Y
bedzie dobrze wspolpracowal z plyta: Abit BX133-RAID.
 Chodzi mi przedewszystkim o stabilnosc.
Czy to ze plyta ma AGP x2 bedzie mialo jakis widoczny wplyw podczas uzytkowania
w porownaniu z AGP x4.
Mam zamiar kupic te elementy uzywane, ale nie wiem zabardzo jak sie do tego
zabrac. Moze ktos z was moglby podpowiedziec cos zeby latwo nie dac sie zrobic
w balona.

Dziekuje i pozdrawiam.