Odp: modem a telefon

Autor: Wojciech Wrodarczyk (W.Wrodarczyk_at_ic.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 17:03:18 MET DST

> Tutaj jest inaczej - przy polaczeniu modemowym telefon jest odcinany,
> co zabezpiecza przed zerwaniem polaczenia przy podniesieniu sluchawki.
Kiedyś przez nieuwage zamienilem wtyczki w modemie, telefon podpialem do
gniazdka przeznaczonego na podpiecie sieci, a siec do gniazdka opisanego
jako przeznaczone dla aparatu. Tez dzialalo, ciekawe dlaczego?
Co wiecej podnoszac sluchawke telefonu podczas polaczenia modemowego slysze
te same trzaski ktore dochadza mnie z modemowego glosniczka.