Re: CompactFlash itp

Autor: Mauret (mauret_at_polbox.com)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 15:07:22 MET DST

Jest karta LAN na CF firmy Kingston, teoretycznie powinna dzialac pod
Windows CE, ale osobiscie nie udalo mi sie jej uruchomic na Compaqu Aero
8000.
Swoja droga pod CE ruszyla mi tylko 1 (!) karta LAN na PCMCIA.

Użytkownik "Miroslaw Kwasniewski" <m.kwasniewski_at_idea.net.pl> napisał w
wiadomości news:9nqapn$tg$1_at_uranos.cto.us.edu.pl...