Re: Serial do WIN98

Autor: Białko (srad750_at_wp.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 15:12:57 MET DST

Dzięki.
Niestety numer który się tam wyświetla jest chyba
generowany na podstawie tego wpisanego podczas
instalacji ale to nie jest ten sam numer :-(

ps.
pytam o ten numer bo mam w firmie kilka kompów
i jak się coś wysypie to od nowa instaluję system
i już nie pamiętam gdzie jaki wpisałem. Miałem
ostatnio wizytę Policji i Policjant powiedział że
nawet jak mam oryginały na kilka stanowisk
to nie mogę mieć tych samych numerów w różnych
kompach. Oni mogą to sprawdzić ale nie chcieli
powiedzieć jak to zrobić. Teraz musiałbym
przeinstalować system na wszystkich kompach
i je ponumerować ale mi się nie chce.

Użytkownik Chooch <lawniczak_at_idea.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nqaf8$di3$1_at_sunflower.man.poznan.pl...