Re: Pentium - AMD: brak zdecydowania

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_s1.tuniv.szczecin.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 11:02:12 MET DST

Airwolf <airwolf_at_nospam.astercity.net> wrote:
: 4in1 lub nowsze???
: BTW1: Nie radzę instalować tych sterowników, jeśli ma się chipset
: AMD lub SiS ;)

VIA to totalny syf. Pisze tak, bo sam mam. Dlaczego? Odpowiedz
jest prosta - chipset z ukladem "686b" ma tzw. "drobne" problemy
z prawidlowa obsluga PCI i IDE - do tego w moim PC nie budzi sie.
A mam 4in1 swiezusienkie i ladnie zainstalowane. Co z tego?
Ano ze 4in1 gwarantuja niby poprawna prace ale tylko jako
Win-komputera - nie chodzi o jakies bajery - bo bez nich Linux
moglby sie obyc.

Chodzi o patcha do "686b data corruption". Masz Windows - masz
patcha. Nie masz Windows - szukaj BIOS. A BIOSY sa rozne - i zgaduj
ktory jest (a) z pierdzacym SB Live! (takie odglosy wydaje karta
przez glosniki, to nie ja wymyslilem to okreslenie); (b) z ladnym
dzwiekiem i zwisajacym IDE (nie da sie skopiowac pliku z dysku na
dysk bez skaszanienia danych); (c) poprawny (tzn. jaki?).

Mialem juz raz w lapkach chipset VIA - i trzeba bylo wymieniac
na VX, bo z mikrofonu nie dalo sie nagrywac - slychac bylo karabin
maszynowy - tra ta tra tra ta ta. Teraz bede wymieniac Apollo 133
Pro na Intelowski i815.

Tej firmie po prostu bede mowic "nie".

Swoja droga, jak sobie czytam o tym, co zrobil Intel z i820,
to mi ciarki po pleckach laza...

--
Slawomir Marczynski (Mr)