Re: Pentium - AMD: brak zdecydowania

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 09:52:39 MET DST

"Jakub Jewuła" napisał(a):

> Po samej okladce widac, ze KŚ to gazeta z serii "dla opornych".
> Ale zeby az tak ;)
oj tak, tak... widzialem (nie pamietam w ktorym numerze) radosny test
procesorow (P3, P4 celerony, athlony, durony, cyrix) gdzie P4 wypadl
najlepiej. We wszystkich testach pobil Athlona ze ho, ho! Do porownan
wzieli najnowsze wtedy P4 i trzeciego (!) w kolejnosci Athlona. Nie to
zebym twierdzil ze Intel jest zly, ale jak porownywac to uczciwie! No
szkoda ze do porownan nie wzieli intelowskie 486DX4 100Mhz, AMD K5
100Mhz i Cyrix III 600, bo wtedy Cyrix chyba po raz pierwszy zajal by
pierwsze miejsce w kategorii "Power". Jednak czasami warto poczytac
Komputer Swiat dla poprawy humoru :)))
Pozdrawiam Yablon
ps.w Chipie tez czasami sadza takie babole ze az przyjemnie popatrzec
:))

--
Tomasz Jablonowski aka Yablon           | ICQ:   51956669 |
yablon_at_wasko.pl                         | tel. 0604302804 |