Re: Pentium - AMD: brak zdecydowania

Autor: Anubis (amulet_at_interia.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 10:21:57 MET DST

Czesc,
Prywatnie radze Ci zakupic Athlona, wszyscy teraz kupuja Athlony a
"biedniejsi" Durony, bawilem sie tym sprzetem i z reka na sercu powiem Ci ze
warto. Athlony to doskonale rozwiazanie dla osob chcacych miec szybki
komputer do profesjinalnych zastosowan, szybszy od momentami nawet od P4. Co
do sterownikow to nie prawda, wystarczy zaraz po zainstalowaniu
(uruchomieniu po instalacji 1 raz windows) windowsa zaplikowac mu nowsze
poprawione steroniki do Via 4in1 lub nowsze, instalacja trwa kilka sekund i
po resecie nic sie juz nie dzieje, masz bardzo stabilny system. Wybierz
tylko dobra sprawdzona plyte glowna (info na pl.comp.pecet) a sterowniki
dostaniesz wraz z plyta na CDromie.
Nie dlugo sam przymiezam sie do zlozenia zestawu czekam jednak na kredyt w
robocie:)