Re: Dziwolągi w testach CHIP-a ? [ot]

Autor: tpsky_at_interia.pl
Data: Wed 12 Sep 2001 - 11:02:33 MET DST

> czy ty masz rowno pod sufitem ?
tak
> czy ty umiesz rzeczowo rozmawiac ?
tak
> czy ty rozumiesz co ja napisalem ?
tak
> czy ty mozesz powiedziec o co ci chodzi i po co zabrales glos ?
Czy ty rozumiesz co ja napisałem?
> czy ty........
tak ... a ty mnie? ;)

> ale pozdrawiam

Po pierwsze może jestem dziwny albo stary, ale nie przywykłem do tego, że ktoś
kogo nie znam zaczyna ze mną konwersację słowami ty mały.
Po drugie rzeczywiście mnie poniosło, ale jak zobaczyłem Twoje pierwsze słowa
to zalała mnie krew bo jestem szczególnie uczulony na teksty typu: zmień system
na Linux-a, zmień komputer na Mac'a, zmień operatora na Plusa, itd kompletnie
bez uzasadnienia, tak rozpoczynają rozmowę chamy i oszołomy (bez urazy, nie
mówię o Tobie przeciez Cię nie znam). Jeżeli chodzi o crosspost to chyba mnie z
kimś pomyliłeś piszę na grupy pierwszy raz od ok. 3 lat.
PO TRZECIE chyba rzeczywiście słowo "mały" miało określać raczej wielkość sensu
jaką czytania testów w CHIP-ie w związku z tym PRZEPRASZAM ZA aluzje dotyczące
Twojego poziomu intelektualnego

Pozdrawiam.

dr Tomasz