Re: Konfiguracja sprzętu

Autor: Marcin (szydlo_at_gdynia.serw.net)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 10:59:55 MET DST

Czesc,

> Procesor AMD Athlon 1 GHz 266
proponuje kupic Athlona 1.2GHz/266, cena wyzsza o okolo 90zl a 1GHz juz
wychodza z dostaw.

> HDD Seagate 40 GB Barracuda IV
zastanow sie nad IBM 40GB 60GXP (to sa dyski nowych serii, nie sypia sie tak
jak DTLA, sam mam takiego 60GXP i smiga az milo)

> Karta grafiki ATI Radeon V - edition 32 MB DDR
ta karta ma 2x wyjscie monitorowe ale ma wyciety silniki Charisma (czyli nie
ma T&L), do gier proponuje raczej Radeona 32MB DDR

> Faks modem Zoltrix Spirit
na twoim miejscu zainwestowalbym w Asmaxa Surfer V.90

> Wentylator Spire do 1,4 GHz (cały miedziany)
proponuje CoolerMastera DP5-6I31, uzywam go na Athlonie 1.4GHz/266 i
temperatura przy pelnym obciazeniu (kompresja video) nie przekracza 59 stC
(obudowa zamknieta)

> obudowa 300 W Codegen 6002
dobra obudowa, cichy zasilacz ale jest waska co moze uniemozliwic wlozenie
napedow w nizsze koszyki

reszta jest OK

> komputer ma służyć do grania, buszowania w internecie,
> oglądania filmów.
bedzie super

pozdrawiam

Marcin