Re: Komputer dla grafika...

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 22:07:28 MET DST

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisał w wiadomości

> Zauważam tu nutkę pogardy dla amerykańskiej gospodyni domowej
> i amerykańskiej sztuki... Czyżby jakieś kryptokompleksy
> Europejczyka żyjącego gdzieś na zadupiu Europy? ;-)

niekoniecznie. jako europejczyk w stosunku
do stanów żadnych kompleksów nie mam. jako
obywatel kuli ziemskiej mam pewne kompleksy
względem obcych cywilizacji, tak bym to ujął

(...)
> No widzisz... właśnie w tym rzecz, aby prawidłowo oszacować
> oczekiwaną wartość stosunku jakości do ceny... Podkręcanie
> sprzętu moim zdaniem tą granicę przesuwa niestety poniżej
> moich oczekiwań niezawodności i w swoich składakach do tego
> się nie posuwam ani klientów/odbiorców do tego nie namawiam.

podkręciłem sam sobie oczywiście. nikomu innemu tego bym
nie zrobił. po zauważeniu najmniejszych problemów ze stabilnoscią
(3dstudio jest niesłychanie wrażliwe np. na kręcenie szyny)
natychmiast bym odkręcił. nie musiałem tego jak narazie
zrobić od października ub.r

> Dlaczego? Sugerujesz, że nie działałby poprawnie?

bo bym musiał zajrzeć do środka. widziałem w
środku parę markowych kompów (także polskich
większych producentów) i było tam dość ładnie, ale...

> Ty bałbyś się złożyć bo podkręcasz i dlatego nie jesteś pewny
> jakości swoich wypocin. Ja się nie boję, mam zaufanie...

jakości swoich wypocin jestem coraz bardziej
pewny, kiedy widzę wypociny firm/sklepów
po prostu nie mam warunków finansowych, aby
w razie poważnych kłopotów z bardzo drogim sprzętem
(np hajendowy pecet za ok 10k zł)
służyć kolesiowi pomocą z własnej kieszeni

grzech