Re: (nie)cicha obudowa Enlighta

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 19:50:12 MET DST

Niejaki(a) Crafty <crafty.no_at_spam.astercity.net> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> Wlasnie o to chodzi, nic specjalnego:
> Cel 333_at_416
> 3D Blaster Banshee
> Dysk Fujitsu 7200
> CD-ROM
> Karta muzyczna
> Karta sieciowa

hmmm...

> Nie nie wpada w rezonans i z pewnoscia jest to sprawa wiatraka, bo jak na
> chwile wsadze cos miedzy lopaty i stanie to jest bloga cisza, tyle, ze w ten
> sposob daleko nie zajde.

wiec taki zasialcz... :) no to problem :(

ja bym polazl do sklepu i sie wyklucal o wymiane obudowy... botroche dziwne,
ze glosny zasilacz :/ jak nie dadza, to pozostaje sprawdzic, czy wylatuje
gorace powietrze, jak wylatuje, to masz problem, i zwalniac na chama nie
polecam. natomiast jesli leci zimne, to mozesz sprobowac zalozyc taki wentyl
z przejsciowka do zasilacza, wyprowadzic do wyjscia poza ten zasilacz, a
nastepnie uzyc ukladziku do spowonienia.

pozatym odkrec procesor, wiem, ze to glupie, ale moze dlatego - caly system
dziala z inna magistrala... pozatym te to na 500 vhodza, co tak slabo
podkrecony? :P

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Scotty - Fallout2 Dev. (Interplay)_____________|