Re: Komputer dla grafika...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 15:56:59 MET DST

"Adam Czajka" <adamc_at_snn.com.pl> wrote in message news:3B9DED74.626DB95_at_snn.com.pl...

> No i wyjaśniło się, że nie chodzi o Maka, więc po co te ataki na tych
> co go proponowali i na mnie? Z przyzwyczajenia, rutyna?

Toż właśnie nie rozumiem skąd propozycje Maca gdy pytam się z jakich
części poskładać peceta...

> Czekaj, czekaj... Gdzie ja to pisałem o markowych PC, gdzie ja się czepiam
> IBM, Della, Compaqa i innych?... No nie mogę znaleść. Możesz mi pomóc?

Uwierz mi, Dell montuje w swoich komputerach dokładnie te same płyty
i dokładnie te same dyski twarde, które znajdziesz w składakach...
Nie ma różnicy... No, może w Dellu obudowa sprytniejsza i ładniejsza :-)