Re: Barracuda II ATA66 i HPT370

Autor: Moo5c1m0l (muscimol_at_go2.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 11:26:51 MET DST

Dariusz Rogowski napisał:

> Gdy dysk podlacze do kontrolera HPT370, to co jakis czas, losowo
> podczas uruchamiania komputera pojawia się komunikat o uszkodzonych
> plikach systemowych i nastepuje ich odzyskiwanie z kopii zapasowej.

Mam ten sam dysk na HPT370 (tylko płyta KT7-RAID) i miałem to samo. Teraz
używam biosu 1.03b do HPT i sterowników w tej samej wersji i już dawno nie
zaobserwowałem tego problemu, ale rzadko odpalam Win98 (w2k oczywiście).
AFAIR problem ten pojawia się również przy kręceniu magistralą (teraz mam
PCI na 33MHz).

Pozdrawiam

--
   ,d^^c,      Szymon Osiecki