Re: Barracuda II ATA66 i HPT370

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 12:39:19 MET DST

> Posiadam Barracudę II ATA66 (15 GB) na płycie Abit BE6II(rev.1.2), Windows
> 98SE PL.

plyta dosyc ciekawa szczegolnie ze abit zapomnial o aktualizacji biosu
kontrolera HPT.. dlatego HPT ma duzo problemow z nowymi i niektorymi
specyficznymi dyskami o taki IBM 305040 juz 3. mi pada:)

> Gdy dysk podlacze do kontrolera HPT370, to co jakis czas, losowo podczas
> uruchamiania komputera pojawia się komunikat o uszkodzonych plikach
> systemowych i nastepuje ich odzyskiwanie z kopii zapasowej.
> Takie problemy nie wystepuja po podlaczeniu dysku do standardowego
> kontrolera IDE.
> Zaznaczam, ze BIOS plyty najnowszy (2 maja 2001) oraz wyprobowalem
wszystkie
> sterowniki dla HPT370 - zadnej poprawy.
> Czy ktos mial juz taki problem i jak go ewentualnie rozwiazac?
> darek

masz mozliwosc update'u biosu plyty na nie firmowy ZX (ten z maja) tylko
przerobiony przez jakiegos jegomoscia, podobno pomaga bo zmienia bios na HPT
z 0.95b na 1.03, ale zgubilem gdzies adres, poszukam...

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl